söndag 22 mars 2009

Borås S-studenter

Har i helgen blivit nyvald klubbordförande i Borås S-studenter. Ett uppdrag som jag tror kommer bli väldigt roligt och som jag är glad och stolt över att ha fått! Förutom mig är vi en ny, stark sexmanna-styrelse bestående av Patrik Söderholm, Mats Dalmyr, Camilla Persson, Mahamad Ali Abdi och Evelina Bäck. Jag ser fram emot ett spännande år ihop med s-studenter och tror på att klubben kommer att ha mycket spännande och inspirerande verksamhet. S-studenter är en viktig klubb på så vis att den organiserar många av våra yngre medlemmar i partiet, samtidigt som Studentförbundet centralt har fått ett lyft genom åren (efter vad jag tycker) med Kajsa Borgnäs och Daniel Gullstrand i spetsen.

Flaggar för vårt planeringsmöte den 30 mars...

Jag vill också passa på och gratulera mina vänner Anders och Lina som fått en liten dotter! Pussar och kramar till hela lilla familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar