onsdag 11 februari 2009

The challenge...!

Jag har blivit utmanad! Av Anki, tack så mycket! Utmaningen går ut på att jag ska lista 8 saker som folk inte vet om mig. Här kommer de...

1. Jag kan, lätt, dricka åtta koppar té på en dag
2. Jag gillar att titta på barnprogram och läsa barnböcker
3. Jag köper mode- och inredningstidningar för minst 250 kronor i månaden (summan för politiska tidningar är blygsamma 100 om året!)
4. När Tobbe har tvättat viker jag om alla handdukar och lakan därför att han viker fel
5. Jag har en hemlig dröm om att bli en bullbakande hemmafru i ett hus på landet
6. Jag läser otroligt långsamt
7. Jag lyssnar, i smyg, på mina Hanson-skivor från mellanstadiet JÄTTEOFTA
8. Jag anser, i största hemlighet, att jag är smartare än alla jag känner...=)

Är det ingen som har funderat över att det kanske finns ett skäl till att folk inte vet de här sakerna om mig?

Nu är det dock min tur! Jag utmanar: Tobbe, Anders, Freja, Johanna, Johan och Carina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar