lördag 7 februari 2009

Skidor

Det sägs att tredje dagen på skidsemestern är den farligaste. Man har åkt tillräckligt mycket för att tycka att man åker riktigt bra, samtidigt som man åkt tillräckligt mycket för att inte känna att man egentligen är j***igt trött! Summa - man ramlar. Det har jag gjort några gånger i veckan, inte så farligt men ändå. Det som är det lustiga med det hela är att nu när jag sitter här med tekoppen i fåtöljen och tittar på störtloppet tänker jag för mig själv "det där är väl ingenting"...

Ha! Jag skulle bara veta! Det är ju livsfarligt i de där backarna! De spolar blankis i svängarna, vilka puckon! Oj oj, jag får nog ta mig en funderare över vad som är skillanden mellan Sanne som svischar ner för Ekorrbacken i Branäs och tjejerna och killarna i Val d'Isere.

Men det är vansinnigt kul med skidor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar